Přeprava zboží a převzetí zboží

Tisk

Přeprava zboží
Kupujícímu je zboží dodáno následujícími způsoby :

1. zásilka České pošty ( Obchodní balík nebo obyčejný balík ). Dodání probíhá dle podmínek České pošty a.s., v případě Obchodního balíku do druhého dne. V případě nezastižení adresáta je balík uložen na poště po dobu 7 kalendářních dní.
2. přepravní společností GLS nebo PPL. Dodání je druhý pracovní den od odeslání (naložení) zboží. Dodávka je od 8 - 17 hodin. Řidič nemá povinnost informovat zákazníka předem. O termínu dodání jste uvědoměni předem pracovníkem internetového obchodu, e-mailem nebo telefonicky, je Vám sdělena cena dobírky ( pokud byla Vámi zvolena ) a datum dodávky.   
3. osobní odběr kupujícím. Zboží lze převzít osobně na pobočce prodávajícího na adrese BOHATEC s.r.o., Vážany 25, 680 01 Boskovice. V době od 7 - 15 hodin. Kupující je informován o tom, že má zboží připravené k osobnímu odběru.

Převzetí zboží
Při osobním odběru Vám je zboží předvedeno. Máte tedy možnost zkontrolovat si jeho funkčnost a úplnost.

Při zaslání zboží prostřednictvím České pošty nebo sběrné služby GLS, PPL je zapotřebí :

Obsah dodávky je kupující, který není spotřebitelem, povinen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce za přítomnosti doručovatele. Pokud je shledána závada ( zboží poškozeno přepravou a pod. ), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám, prosíme, neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady např. poškození zboží při přepravě zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled.
V případě spotřebitele je ujednání v předchozím odstavci nutné chápat jako doporučení. Spotřebitel ovšem nedodržením výše uvedeného postupu a převzetím zásilky bez výhrad, dává najevo, že nedošlo k poškození zásilky z vnějšku a nelze tedy u dopravce ani dodavatele reklamovat poškození zásilky při přepravě. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v době, kdy převezme zboží od prodávajícího, resp. od dopravce bez výhrad.
U České pošty, a.s. je nutné reklamovat poškozený obsah zásilky do 24 hodin. U přepravních společností se musí skutečnost o poškození zaznamenat do předávacího protokolu, který podepisujete při převzetí řidiči, nebo zboží nepřevzít. V opačném případě se zásilka považuje jako v danou chvíli nepoškozená a následné reklamace jejich reklamační oddělení neuznává!   

Poštovné a přepravné
Cena poštovného - přepravného je účtována dle podmínek poštovní a přepravní společnosti.